15 Mayıs 2006

easyjet ve marketing

Avrupa'nın bir numaralı "budget airline"ı, yani ülkemizde oturan adıyla "hesaplı havayolu" easyjet çok yakında Türkiye pazarında... 
  
Bu ne anlama geliyor peki? - Başta THY olmak üzere Atlasjet, OnurAir ve Pegasus gerçek rekabet nedir anlayacaklar. Belki içlerinde en sağlamı Pegasus çünkü en Avrupai pazarlamayı yapan onlar. - Tüm sektör bir ürün nasıl pazarlanır, nasıl insanların kafasına sokulur onu görecek. Bundan bir yıl sonra yurtdışına uçuş dendiğinde akla gelen ilk iki markadan bir olacak easyjet. - Derdi, gerçekten Istanbul'dan X yere uçmak ve uçak darmış, yemek yokmuş dert etmeyen kitle 3 kuruşa uçabilecek, parasını gittiği yerde yemeğe, otele harcayıp daha efektif tatil yapacak. Peki ben neden bu kadar ilgiliyim bu şirketle? Seyahat tutkumu bşr yana bırakırsak, easyjet sadece ve sadece internet üzerinden bilet satan bir havayolu olarak bu ülkeye internetin ve online satışın "öcü" olmadığını insanların kafasına çakacak! Türkiye müdürünü de atadı! http://www.mediacatonline.com/haber.asp?haber=2372 Bir başka beklediğim marka ise Vodaphone... Geliş şekli itibariyle ve memleketin telekominikasyon networkünün bu kadar içine girmesinden haz etmesem de Vodaphone da marketingin hakkını vererek girecek bu ülkeye. Takipteyim... takip edin ;) 
  
Bu konu ile ilgili olarak Smarketing yazısını okumanızı tavsiye ederim

Hiç yorum yok: